نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1967
-
الف
+

«جاپانی ها» یک تن پلو « تاجیکی» پختند

جشن « مهرگان» در کشور « تاجیکستان » به شکرانه برداشت محصولات کشاورزی در شهر «باختر» مرکز ولایت «ختلان» برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، همزمان با جشن« مهرگان » و به شکرانه برداشت محصولات کشاورزی در شهر «باختر» مرکز ولایت «ختلان» در کشور « تاجیکستان » یک تن برنج به سبک پلو «تاجیکی» با همکاری کارشناسان تغذیه «جاپانی » پخته شد.

در چارچوب این این جشن ، مسابقه پخت بهترین پلو، بهترین آشپز و بهترین پلوخور نیز برگزار شد.

به نقل از رادیو تاجیکی، مسوولان برگزارکننده این آزمون اعلام کردند که آشپزهای ناحیه «یاوان »ولایت ختلان به عنوان بهترین تهیه کنندگان پلو تاجیکی و برندگان این مسابقه معرفی شده اند.

«قربان حکیم زاده » رییس ولایت ختلان در جشن مهرگان اعلام کرد که در 9 ماه گذشته کشاورزان این منطقه موفق به برداشت 824 هزارتن گندم، بیش از یک میلیون و235 هزار تن سبزیجات، 262 هزار تن انگور و 531 هزار تن میوه های مختلف شده اند. در تمامی ر مراکز ولایت های تاجیکستان و شهر دوشنبه برگزار می شود.

در دوران اتحاد جماهیر شوروی، که تاجیکستان عضو این اتحاد محسوب می شد، جشن مهرگان چون نوروز و سده از عیدهای مذهبی تلقی شده و تجلیل از آنها برای ساکنان این کشور ممنوع بود.

سال 1398 دولت تاجیکستان به منظور احیای مهرگان طبق یک مصوبه آن را جشن رسمی اعلام کرده است.

با توجه به آنکه« مهرگان» به زمین، کشت و کار، جمع آوری حاصل و کشاورز پیوند ناگسستنی دارد، این جشن در تاجیکستان از اواخر ماه «سپتمبر»  تا اواخر ماه «اکتبر » همه ساله در تمامی مراکز ولایت های «تاجیکستان»  و شهردوشنبه برگزار می شود.

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر